Răspunsuri

2014-10-06T17:50:03+03:00
Mare,gras,robust,zdravan;pirpiriu inseamna mic,nedezvoltat
Si definitia ?? Ce inseamna ???
definitia la Antonime =cuvant care in raport cu altul are sens contrar.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T17:54:32+03:00
Sinonime :
Pirpiriu=prapadit,slab,gingas ,plapand,subred
 Antonime nu stiu Imi pare rau :( dar gandeste-te uitandu-te la sinonime sau ceva gen infine si Definitia Din dex a cuvantului pirpiriu :P
Pirpiriu= Care si-a incetat dezvoltarea  normala sau a degenerat :Firav , pipernicit , jigarit
Sper ca te-am ajutat , Succes

Chiar daca nu mi-ai dat antonime ,a i scris in asa fel incat sami dau seama , trebuia sa fie CEL CEL CEL CEL CEL CEL CEL MAI BUN
Mersi:):D:*
Ti-am dat o nota pe meritul tau, nu mie sami multumesti ci creierului si profesorui ca va iubeste pe voi (elevi) si va invata mai sus decat ceilalti !!!
:*