Alcatuiti propozitii in care cuvintele de mai jos sa aiba alte sensuri decat cele din text : domn, a paste, a intoarce, a gati, masa, a adapa, cap, casa, a umbla

TEXTUL:
1. Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi.

2. La loc de păşune, acolo m-a sălăşluit; la apa
odihnei m-a hrănit.


3. Sufletul meu l-a întors, povăţuitu-m-a pe căile
dreptăţii, pentru numele Lui.


4. Că de voi şi umbla în mijlocul morţii, nu mă voi teme de
rele; că Tu cu mine eşti.


5. Toiagul Tău şi varga Ta, acestea m-au mângâiat.


6. Gătit-ai masă înaintea mea, împotriva celor ce mă
necăjesc; uns-ai cu untdelemn capul meu şi paharul Tău este
adăpându-mă ca un puternic.


7. Şi mila Ta mă va urma în toate zilele vieţii mele, ca să
locuiesc în casa Domnului, întru lungime de zile.

2

Răspunsuri

2014-02-20T15:22:57+02:00
Dumnul Popescu este vecinul meu.
Ma paste o nota proasta.
A intors masina cu o viteza uluitoare.
M-am gatit mult pentru aceasta petrecere.
Masa lui e de 25 de kg.
Au jucat cap si pajura.
A cumparat o casa de marcat.
Mi-a umblat prin lucruri.
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T15:23:20+02:00
1. Domnul Popescu se va muta din blocul in care a stat 20 de ani. - cu sens de persoana
2. De Paste plec in pelerinaj la manastirile din Bucovina. - cu sens de sarbatoare
sau
Ma paste o raceala. - cu sens de ma incearca o raceala

3.Mi s-a intors stomacul pe dos cand am vazut conditiile de cazare - adica mi-a venit rau

4. Inainte de a iesi din casa, fiecare fata cocheta se gateste cel putin 30 de minute -  cu sensul ca se face frumoasa

5. Un sac mic de cartofi are o masa de 5 kg - cu sensul de unitate de masura.

6. dupa ce a plauat atat de mult panamtul s-a adapat de apa.- adica s-a imbibat.

7. Pentru a cumpara un cadou am pus cate 5 lei de cap. - adica 5 lei de fiecare

8. De Craciun am avut serbare la o casa de batrani.

9. Am umblat la mama in portofel si am luat 10 lei. - cu sensul de am scotocit.

8 5 8