Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T17:59:15+03:00
X+3 ori 5-15 ori 7=29
x+15-105=29
x+15=134
x=134-15
x=119
x-123+5 ori 5-25 ori 7=137
x-123+25-175=137
x-123+25=212
x-123=187
x=187+123
x=310
x-2 ori 5+10 ori 7+17=4
x-10+70+17=4
x-10+70=13
x-10=57
x=57+10
x=67

1 5 1
2014-10-06T18:00:40+03:00
Inlocuieste a in exercitii cu 5 iar b cu 7 si scoate necunoscutul x
aica x+3a-15b=29
x+3*5-15*7=29
x+15-105=29
x=105+29-15
x=119
proba 
119+15-105=29