Răspunsuri

2014-02-20T15:08:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
987-47=940
940:2=470lei pt.carti
470+47=517 lei pt. caiete
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T15:08:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
|----------------------------carti+caiete-----------| =987

|--------------------carti-----------|   carti
|-------------------carti------------|----47---|  caiete

carti+carti+47=987
carti+carti=987-47
2*carti=940
carti=940:2
carti=470

caiete=470+47=517