La un joc de calculator trei copii au obtinut impreuna 569 de puncte Primii doi au obtinut impreuna 381 de puncte iar ultimii doi au obtinut impreuna 393 de puncte Cite puncte a obtinut fiecare copil ?

2

Răspunsuri

2014-10-06T17:32:57+03:00
1)569-393=176p. 1copil
2)381-176=205p. 2 copil
3)393-205=188p. 3 copil
multumesc
ai gresit scaderea de la b+188=293 b=105
scuzama am trimis gresit trebuia la alta persoana sa trimt ca a gresit putin
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T17:35:43+03:00
A+b+c=569

a+b=381

b+c=393

381+c=569 ⇒ c=188

b+188=293 ⇒ b=
105

a+105=381 ⇒ a=276



multumesc
Cu placere
ai gresit la b+188 este egal 105 nu 205
Ai dreptate