Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T17:31:17+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Propozitie cu:lucrativ,salutar,specios,vindicativ 

1. Nu-ti gasesti si tu ceva lucrativ sa nu mai stai degeaba?
2. Il respect pe Andrei pentru lucrul salutar de pe plaja.  (salutar = salvator)
3. Numele lui mi se pare cam specios. (specios = inselator, amagitor)
4. Cuvintele tale sunt vindicative pentru inima mea  si asa ranita.  (vindicativ = razbunator)
82 4 82
2014-10-06T18:42:03+03:00
Aceasta investitie este lucrativa. Interventia a fost salutara. Ion este cel mai vindicativ om pe care il cunosc. Ionel este un om atat de specios.
32 4 32