Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T17:25:26+03:00
Titlul poeziei ,, Plumb de iarna" de George Bacovia, la o analiza substantivala rezulta : Plumbul ... este un metal greu, toxic, nociv ... care transfigurat prin diverse tehnici stilistice pentru Bacovia simbolizeaza apasarea, ingreunarea, ba chiar indurerarea existentiala. Iarna ... este un anotimp rece care induce scriitorului nevroza, depresia, aducandu-l in stadiul de nebunie absoluta, echivalenta starii finalului ,,Ciuleandra"... In concluzie autorul este apasat de o durere ce nu are vindecare.
9 4 9
2014-10-06T17:34:00+03:00
Plumb de iarna este sensul figurat si se refera la iarna , la fulgi ide nea ... fulgii de nea sunt usori precum plumbul ! 
CEL MA bun ? +MULTUMESC ? PLZ