Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T17:11:16+03:00
Personificarea "florile-mi dezmiarda ochii" face referire la faptul ca poetul este profund incantat de frumusetea incontestabila a florilor.Iar toata atentia ii este captata de aceste minunate plante
(cam asa se face)
17 4 17
2014-10-06T17:17:20+03:00
SE FOLOSESTE PERSONIFICARE -FLORILE-MI DEZMIARDA OCHII- CARE ARE ROLUL DE A INZESTRA ,DE A IMBOGATII DESCRIEREA FRUMUSETII FLORII.
4 4 4