Va rog sa ma ajutati la urmatoarele 3 exercitii :

a) ( 8617 - 1345 ) : ( 8 x 9 ) - ( 841 - 28 x 29 ) =
b) ( 401581 - 56236 ) : ( 7 x 11 x 13 ) - 10 {[ 4 + 4 ( 24 - 6 x 3 )] + 6 } =
c) 700 : 2 : 7 + 824 : 4 : 2 + 1515 : 15 - 816 : 8 =

2
ai nevoie si de rezolvare sau doar de raspuns?
vreau cu rezolvare
pfft :l ok
ca asa imi zice domnul de mate cu rezolvari
si la mine profa-i cu rezolvari

Răspunsuri

2014-10-06T17:00:57+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T17:05:12+03:00
Primul ex:
1) 8617-1345= 7272
2)8x9=72
3) 28x29=812
4)841-812=29
5)7272:72=101
6)101-29=72 -rezultatul
Al 3-lea:
1) 700:2= 350
2)350:7=50
3)824:4=206
4)206:2=103
5)1515:15=101
6)816:8=102
7)72+812=884
8)884+101=985
9)985-102=883
calculezi si la calculator
atunci ajutama tu daca il stii, te rog
1)6x3=18 2) 24-18= 6 3) 4+4=8 4) 8+6= 14 5)401581-56236=345345 6)7x11=77 7) 77x13=1001 8)345345:1001= 345 9)10x14=140 10) 345-140= 205
MULTUMESC!
npc