Răspunsuri

2014-10-06T16:53:27+03:00
Caciula este albastra sau rosie?
S-au intalnit in oras .
El este un neam de-al meu .
Ne-am cunoscut in parc.
Cei zece copii nu si-au facut tema .
 iar cu ce-i habar nu am cum sa fac propozitie



2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T16:56:19+03:00
Este acasa sau a plecat?
S-au luat la cearta de la o minge.
 Cei doi au plecat devreme.
Nu stia ce-i se va intampla.
 Era din neam regal.
Ne-am intors ieri de la munte.

5 4 5