Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T16:43:24+03:00
Nuvela este o specie a genuluivepic in proza. Are un singurvfir narativ, fu un cobflict concentrat. Implica un numar redus de personaje. Dimensounile nuvelei se situeaz intre schita ai roman. Naratorul intervine relativ putin, prin consideratii personale.
2 5 2
2014-10-06T16:44:39+03:00
- dimensiune variabila, mai mare decat povestirea si mai redusa decat romanul
- constructie epica riguroasa
- un singur fir narativ
- subiect clar determinat
- un conflict consolidat
- intriga bine evidentiata
- personaje putine, dar puternic conturate
- faptele sunt verosimile
- tendinta de obiectivare prin detasarea naratorului de subiect si de personaje
1 5 1