Pentru o masa festiva, mama a cumparat 2 seturi de pahare si 3 seturi de farfuri pentru desert. Cate pahare si farfuri a cumparat mama, daca un set inseamna 12 bucati?

2
ma ajutati va rog/
pahare 24 de bucati si farfuri 36 de bucati
2 ori 12 = 24 pahare si 3 ori 12 = 36 de farfuri

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T13:45:26+02:00
2 seturi pahare inseamna 2·12=24 buc
3 seturi farfurii inseamna 3·12=36 buc
24+36=60 bucati.
esti sigur?
nu! atunci ai 2+3 seturi=5 seturi, ori 12buc=60 buc; tu ce crezi? sunt sigur sau nu? :)
paiii....nustiu
2014-02-20T14:03:30+02:00
Cate paahare sunt?12*2=24pahare.Cate farfurii sunt?3*12=36farfurii.R:24pahare si36farfurii
1 1 1