Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T16:32:56+03:00
40% ..........................192 lei
60%...........................x
x = 60 * 192 : 40 = 11520 : 40 = 288 lei a ramas
192 + 288 = 480 lei a avut initial
2014-10-06T17:20:59+03:00
Se foloseste regula de trei simplu


40% ..........................192 lei
60%...........................y
xy= 60 x 192 : 40 = 11520 : 40 = 288 lei
288 lei i-au mai ramas

192 + 288 = 480 lei
480 lei sunt banii care i-a avut la inceput


1 5 1