Alege forma corecta

binecuvantat/bine-cuvantat

binefacere/bine-facere

binefacator/bine-facator

bunacredinta/buna-credinta

bunastare/buna-stare

bunavointa/buna-vointa

clarvazator/clar-vazator

lungmetraj/lung-metraj

reavointa/rea-vointa

scurtcircuit-scurt-circuit

2

Răspunsuri

2014-10-06T16:32:55+03:00
Binecuvantat
binefacere
binefacatori
bunastare
bunavointa
clarvazator
lungmetraj
reavointa
scurt-circuit
18 3 18
scz la buna credinta e gresi defat eu am gresit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T16:33:03+03:00
1= binecuvantat 2-bine-facere 3-binefacator 3-buna credinta 4- bunastare 5- buna-vointa 6-clar-vazator 7- Lung-metraj 8-rea vointa 9-scurt circuit
26 4 26