Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T16:06:28+03:00
Arhaisme:opinci,birja,logofat,flinta
Regionalisme:colompere,porodici,palinca,blid
Neologisme:calculator,telefon,microscop,telescop
2 3 2
2014-10-06T16:08:35+03:00
Arhaisme : lesesc , postelnic ,bold , cercare                                                                  neologisme : eco , ecvide , uzurpatiune , uzurpare                                                     regiomalisme : lubenita , malai , chitros , barabula