Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T13:04:58+02:00
A fost Domnitorul  Moldovei intre anii 1457-1504 .
Eu cum pot fii maestru ?
sa resolve cat mai multe probleme si atunci primesti puncte
rezolvi
Ok
STEFAN CEL MARE A FOST DOMNITORUL MOLDOVEI...[1457-1504]
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T13:12:12+02:00
Ștefan cel Mare 
s-a nascut  in 1433,  la Borzești - a decedat  2 iulie 1504, Suceava), fiul lui Bogdan al II-lea, a fost Domn al Moldovei între anii 1457 și 1504,el domnit aproape 50 de ani.
cu drag,
A fost unul dintre cei mai importanti conducatori pe care i-a avut Romania si Moldova.Mai presus de asta a fost si numit Sfant pentru faptele sale si lupta pentru crestinism, sa nu mai vorbim despre zidirea de manastiri etc.Este un om foarte important pentru tara noastra, unul dintre cei mai importanti ai istoriei.