Răspunsuri

2014-10-06T16:02:34+03:00
Doar 2 zile din toata vara am învăţat.
Zi-le tu, mai Mihai, că eu nu am curaj.
Sper ca te-am ajutat:)
27 4 27
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T16:02:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Saptamina asta au foste zile insorite
Zi-le ca stazi nu vei pleca la scoala

28 4 28