Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T15:52:25+03:00
M.S.=Maria Sa.;                                                                                                          P.S.=post scriptun;                                                                                                    P.S.S.=prea sfintia sa. Pe acestea le-am avut si eu ca tema si le-am facut bine.
2014-10-06T15:53:18+03:00
PS=post scriptum ms =maria sa      pss=prea sfintia sa