Intr-o librarie sunt 3 elevi.Primul cumpara un numar de caiete,al doilea cumpara cu un caiet mai mult decat primul , iar al treilea cumpara cu un caiet mai mult decat al doilea. Stiind ca ei au cumparat impreuna 60 de caiete,aflati cate caiete a cumparat fiecare elev . Este prin metoda figurativa.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T12:39:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
60-3=57  57:3=19caiete primul copil 19+1=20al doilea copil  20+1=21al treilea copil primul are un segment al doilea tot un segment plus cifra1 iarultimul tot un segment +1+1
18 4 18
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T12:51:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.I____I
2.I____I1I
3.I____I1I1I
 Totalul este de 60 de caiete :
 60-3=57 ( suma partilor egale )
 57:3=19 ( primul)
 19+1=20 ( al doilea)
 19+2=21 ( al treilea)
Verificare : 21+20+19=60
39 4 39