Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T15:43:47+03:00
Pai  4*17=68
nr care se impart la 4 pot avea restul 0,1,2,3
atunci nr care are restul 0 :4*17+0=68
restul=1  :4*17+1=68+1=69
restul = 2  :4*17+2=68+2=70
restul=3  :4*17+3=68+3=71
deci 68,69,70,71 se impart la 4 si dau catul 17
intotdeauna restul trebuie sa fie mai mic decat impartitorul (in cazul tau 4)
1 5 1
2014-10-06T15:51:29+03:00