Răspunsuri

2014-10-06T14:52:43+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T14:58:14+03:00
Stim doua laturi
Si trebuie sa aflam BC                      (AD || BC)

BC=80\% \ din \ AB \\ BC= \frac{80}{100}*10 \\ BC = \boxed{8 }  \\ =========================== \\ 100\%..............10 \\ 80\%..................x \\ x= \frac{80*10}{100}=\boxed{8} \\  \\ Doua \ modalitati \ de \ aflare \ diferite \ dar \ corecte

P=2L+2l
   2*10+2*8
   20+16
 = 32 RASPUNS FINAL
pardon 20+16=36 , nu gresesc la calcule mari dar la aste mici ;)