Răspunsuri

2014-10-06T14:45:18+03:00
Un sfatuitor:cartea este comoara sufletului
un refugiu:cartea este un tarim pe care te poti refugia oricind 
un izvor: cartea este un izvor de cunostinte 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T14:52:56+03:00
Cu ce mai poate fi asemanata "cartea"? Explicati de ce.

un sfatuitor: poti afla diverse lucruri de care nu stiai
un refugiu: cartea te poate relaxa in zilele strasante
un prieten credincios: nu te minte, te sfatuieste, te ajuta sa te relaxezi
o bijuterie: editiile de lux sau foarte vechi sunt asa de frumos lucrate incat tie teama sa le atingi