Din suma numerelor 187.104 si 103.159 scade diferenta lor.
La diferenta numerelor 974.108 si 598.307 aduna cel mai mare numar par scris cu patru cifre distincte.
Astept un raspuns
Multumesc frumos

2

Răspunsuri

2014-10-06T13:19:45+03:00
187104+103159=290263
187104-103159=83945
290263-83945=206318
974108-597307+9876=386677
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T13:22:49+03:00
187104+103159=290263
187104-103159=83945
290263-83945=206318

974108-598307=375801
375801+9876=385677
1 5 1