Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T12:10:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Biologie, economie, astronomie, zoologie, fizica
Biologie,chimie,fizica,astronomie(stiinte ale naturii),stiinte politice\economice
2014-10-06T12:21:11+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Biologie,geologie,acestea 2 le stiu si eu m-ai multe nu stiu ,sper sa-ti fie de folos.