In enuntul "Scoase rochița fermecată si se scufundă in apă",cuvintele au functii sintactice diferite.Identificati-le

2
scoase-predicat verbal
rochita-complement direct
fermecata-atribut adj.
si-prepozitie simpla(parte de vorbire)
se scufunda-predicat verbal
in apa-complement circumstantial de loc.

Răspunsuri

2014-10-06T11:01:11+03:00
Scoase=predicat verbal
Rochița=C.D
Fermecata=atribut adj.
Se scufunda=predicat verbal
In apa=C.C.L
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T11:03:39+03:00
Scoase=predicat verbal
rochita=complement direct
fermecata=atribut
si=prepozitie simpla(parte de vorbire)
se scufunda=predicat verbal
in apa=complement circumstantial de loc.
6 4 6