Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T11:11:23+03:00
Fii atenta,ai 3/2n+1.Ce trebuie sa faci aici,este sa dai valori lui n.Adica:n=1 ⇒3/2*1+1=3/3=1 ,1∈N. (Nu uita de 0,3/1=3,3 ∈N)
n=2⇒3/2*2+1=3/5 .3/5∉N
Tot asa pana la 9.
2014-10-06T13:27:35+03:00
Daca 3/2n+1 este natural, atunci 2n+1 trebuie sa fie divizor al numarului 3, adica trebuie sa fie egal cu 1 sau 3.
2n+1=1=>n=0
2n+1=3=>n=1
1 5 1