cum adica inteles asemanator?
NU SUNT BUNE RASPUNSURILE
Mama are o pereche de cizme cu toc mare.Andrei are un toc de gume.Usa are un toc de culoare alba.
ms

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T11:07:00+03:00
Maria spune o poezie!

Eu zic ca va ploua!

Marius vorbeste de spre tine!

spune,zic,vorbeste- cuvinte cu sens asemanator

Sper ca ti-am fost de ajutor!
1 5 1
2014-10-06T11:08:53+03:00
Cerasela a venit vesela de la scoala, a luat un 10 la geografie.
Restaurantul Ghiucelul are vesela noua.
Bunicul meu s - a cumparat vesela pentru petrecerea de pensionare.
Acele pentru masina de cusut sunt mai scurte.
Acele carti sunt asezate pe raftul de sus.
Acele fructe nu sunt inca coapte.
2 5 2