Răspunsuri

2014-10-06T12:47:30+03:00
Parca=adverb de mod,
o=numeral
mana=substantiv comun
de=prepozitie simpla
urias=substantiv comun

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T18:01:48+03:00
1)Adverb de timp:
Parcă o mână de uriaș.

2)Numeral:
Parcă o mână de uriaș.

3)Substantiv comun:
Parcă o mână de uriaș.

4)Prepoziție simplă:
Parcă o mână de uriaș.

5)Substantiv comun.
Parcă o manâ de uriaș.

1 5 1