O carte este un dar pe care îl poţi deschide iar şi iar. Cărţile sunt prietenii cei mai liniştiţi şi constanţi, consilierii cei mai accesibili şi înţelepţi şi profesorii cu cea mai multă răbdare.

Răspunsuri

2014-10-06T09:07:47+03:00
O carte aleasa e un bun prieten
cartile sunt prieteni reci,dar siguri
sa nu treci prin carte ca gasca prin apa
 astazi cititor, maine lider
cartea face pe om,om!
cunosti un om dupa cartile pe care le citeste
o carte inchisa este doar o bucata de hartie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T09:08:05+03:00
"Nu toti cei care citesc devin lideri. Insa toti liderii citesc"- Harry S. Truman " O carte e un dar pe care il poti deschide iar si iar." " Cartea este un izvor de intelepciune" " biblioteca: o gradina de carti" " Cunosti un om dupa cartile pe care le citeste"- Ralph Waldo Emerson "Nu judeca o carte dupa coperta." "Viata e o carte iar noi o fila din ea."
1 5 1