Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T08:29:08+03:00
Buna ziua, soare !
Buna ziua, copacule !
Ce te aduce pe aici, soare?
Pai, eu am venit sa arunc razele mele arzatoare pe pamant.
Dar, de ce le arunci, sa ne arzi?
Ooooo, nu gandi asa, le arunc ca sa incalzesc padurea amortita.
Aaaaaa, acum am inteles.
La revedere !
La revedere !
4 4 4
2014-10-06T08:32:58+03:00

SOARE DE CE AI VENIT

AM VENIT SA VA  INCALZEC CU IMIMAMEA PE VOI

DAR IMIMA TA E CALDA

DA

SI DE LA SOARE SI PLOAIE EU POT CRESTE MAI REPE

DA VREI SA TE INCALZESC

DA

IL IN CALZI SI EL CRESCU MARE MRE

2 3 2