Fie ABCD un trapez, AB//CD, AB>CD. Proiectiile laturilor neparalele ale trapezului pe AB sunt egale cu 2 cm si respectiv 4cm. Daca CD=6com, determinati lungimea bazei AB.
Am nevoie urgent de rezolvare <3 !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T08:42:59+02:00
CD=6 cm; proiectiile le vom nota cu AE si BF; deci AB=AE+CD+BF=2+6+4=12 cm.

Multuumeesc! :*
Mai trebuie sa fac desen ?
Comentariul a fost şters
indicat este sa faci un trapez unde AB e baza mare; daca ai inteles cum vin proiectiile nu ne cazul sa mai faci.
muultuumeesc!
2014-02-20T08:51:00+02:00