Buna! am nevoie urgenta de ajutor!
Trebuie sa imi imaginez ca am un pian foarte valoros pe are vreau sa il vand si trebuie sa scriu o intamplare in care sa povestesc o intamplare petrecuta in timpul transportarii pianului catre cumparator!
As dori cateva idei! :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T09:05:02+02:00
Dupa cateva discuti cu sotia mea hotaram amandoi sa vindem pianul pe care mi la daruit tata. gasim repede un cumparator , urcam pianul in dubita si plecam.  pornesc dubita si incerc sa o fac pe sotia mea sa se rasgandeasca si sa nu mai vindem pianul din pacate reusesc decat sa pun paie pe foc . cateva minute nu ne vorbim unul altuia  apoi sotia mea speria spune ca aude pianul cantand . eu o aprob si coboram amandoi sa vedem ce se intampla . pianul nu mai canta  eu ii spun ca probabil ni sa parut si ne urcam din nou in masina . dupa 10 min pianul  se aude din nou de data acesta cobor doar eu  ca si mai inainte nimic ma urc din nou in masina si banuiesc ca iar mi sa parut dupa alte 10 min pianul se aude din nou eu pun o frana brusca si in acel moment aud un tipat coboram amandoi sa vedem ce sa intamplat si ce sa vezi fiul nostru este cel care cantase el ne implora sa nu vindem pianul si la ordinele sotiei mele il sunam pe cumparator ne cerem scuze si ii spunem ca pianul nu mai este de vanzare
28 4 28
2014-02-20T09:12:12+02:00
Era dimineata.Deoarece eu aveam nevoie de bani,m-am hotarat sa vand pianul.Dupa ce vine masina care sa-mi transporte pianul si plec si eu cu pianul incep sa-mi amintesc unele chestii legate de pian.Pianul a fost al strabunicii mele care a decedat demult.Imi amintesc cum invatam sa cant la acest pian,cum eram rasplatit cu cate un fursec cand  cantam cum trebuia.Deodata ii spun soferului ca nu mai vreau sa vand pianul.Dupa ce il platesc pentru drumul parcurs si pentru aducerea lui acasa,nu ma mai despart de el.
11 3 11
ersi :*
mersi**
Nu e chiar rezolvarea de la final
am mai schimbat si eu cate ceva
da,dar avem o profesoara exigenta si daca scriem ceva ce seamana cu rezolvarea de la final ne pune 4,ca verificam tema in fiecare ora ;)