1.Ce tema are poezia? 2.Ce ritm are?


''Lunecau baletistele albe…
Degajari de puternice forme –
Albe, in fata lumii enorme,
Lunecau baletistele albe…

Lunecau baletistele albe
Si lumea sufla impatimita –
Albe, razand spre lumea prostita,
Lunecau baletistele albe.

Lunecau baletistele albe…
Tainic trezind complexul organic –
Albe, starnind instinctul satanic,
Lunecau baletistele albe. ''

G.Bacovia-Balet

2

Răspunsuri

2014-10-05T22:27:57+03:00
Ritmul este anapest iar teme poeziei este despre lunecarea baletistelor sper ca ti-am fost de ajutor
nu ,doar trohaic si iambic si nici unul nu se potrivea..
ciudat ca va da teme fara sa studiati acel ritm. de unde esti?
buzau..noua ni s-au schimbat 3 profesori pana acummm
anul asta a venit o profesoara noua de la un liceu si e cam greu la inceput..
inteeleg
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-06T06:14:42+03:00
1.tema poeziei e fascinatia fata de balerine ...
2.ritmul este regulat(anapest).




2 5 2