1.Ce tema are poezia? 2.Ce ritm are?


''Lunecau baletistele albe…
Degajari de puternice forme –
Albe, in fata lumii enorme,
Lunecau baletistele albe…

Lunecau baletistele albe
Si lumea sufla impatimita –
Albe, razand spre lumea prostita,
Lunecau baletistele albe.

Lunecau baletistele albe…
Tainic trezind complexul organic –
Albe, starnind instinctul satanic,
Lunecau baletistele albe.
''

G.Bacovia-Balet

2

Răspunsuri

2014-10-05T22:26:31+03:00
Autoarea vorbeste despre niste balerine frumoase care aveau o maiestrie neinchipuita. sper ca ti-am dat raspunsul corect. sunt deabea intra 6 si nu am invata ritmurile. succes sa aflii si ritmul

Retine: Tema este prezentarea... unui anumit subiect,îl găsești tu. Dar ăsta e începutul. "Tema este prezentarea.."
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T22:26:37+03:00
Ritmul este anapest. Tema este prezentarea lunecării baletistelor.
1 5 1