Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T22:21:09+03:00
Certea fermecata, oricine o are. Pentru mine cartea fermecata ste viata, care este infinita si se scrie si in ziua de azi. O carte ne poate duce pe multe tarimuri, unde putem sa ne facem griji pentru eroi, dar din pacat nu-i putem ajuta, o carte ca prin magie ne invaluie cu farmecul ei, si ne poate scufunda in visul ei. O crte cu  ajutorul cuvintelor ne poate vraji si ne duce pe nouri deasupra evenimentelor din povesti. Si doar o carte ne ajuta ca prin magi sa ne intoarcem p calea cea dreapta. Cartea este fermcata pentru fiecare in felul lui, si mmntru mine la fel.
5 2 5
2014-10-05T22:23:14+03:00
Poti incepe direct: orice carte citita este fermecata. toate cartile au suflet iar cand copiii nu le citesc acestea au ochii stinsi. in acesta lume exista miliarde de carti care au ochii stinsi. si ce inseamana aceasta expresie? nimic. doar frumusetea de a te exprima. asa ca, copiii, cititi! sper ca ti-am foste de ajutor. succes!
5 3 5