Răspunsuri

2014-10-05T22:01:44+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T22:07:54+03:00
70 \%\ din \ 20 \\ \\ \frac{70}{100}*20= \frac{7}{1}*2= \boxed{14\ raspuns \ final\  }  \\ ---------------------- \\  \\ 100\%.................20 \\ 70\%......................\ x \\ x= \frac{70*20}{100}= \frac{7*2}{1}=\boxed{14}
Sunt doua variante de rezolvare diferite , alege-o pe care o intelegi mai bine
asa este.
Merci
Am facut de placere ;)