Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T20:45:08+03:00
O povestire scurta , fara detalii ,in care sunt surprinse ideiile principale,nu se folosesc :se zice, se spune , a zis ,a spus (nu uita de multumesc)
2014-10-05T20:45:52+03:00
 A rezuma un text inseamna a povesti sau  a spune ce se intampla in acel text.
Povestire scurta.Povestire scurta inseamna sa povestesti dintr-un text frazele importante,rezumatul sa nu contina dialoguri si sa il faci cat mai scurt.