Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-05T20:50:28+03:00
     De curand , am auzit de o fata saraca de la tara care provenea dintr-o familie saraca si totusi a intrat prima la facultatea de medicina .
     Sandra avea 6 ani cand tatal ei a parasit-o pe mama . Biata femeie a ramas singura cu 3 copii , si neavand o slujba stabila , nu avea destui bani sa-i intretina .
     Sand
ra , la scoala , a fost detestata de colegi si chiar si profesori deoarece era saraca . Ea se straduia sa invete , dar era persecutata . Invata la lumanare , in casa nu aveau lumina . Casa ei era pe jumatate din lemn , era foarte frig. Nu avea birou , statea in genunchi si scria pe taburet. Nu avea bani de manuale , imprumuta cartile de unde putea si invata de pe ele . Cu timpul , a inceput sa avanseze , notele au inceput sa creasca si ea a prins curaj . In clasa a 6-a , a devenit pasionata de biologie . In clasa a 8-a deja ajunsese printre primii din clasa . A participat la olimpiade , a luat premii a si castigat bani . Intr-un final , a primit bursa la facultate si a ajuns reumatolog . Dupa 20 de ani , inca isi aminteste copilaria saraca pe care a avut-o . Dar a invatat ca oricand si oriunde poti sa inveti ... chiar si la lumina lumanarii .



















































10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T20:55:20+03:00
Oriunde poti sa inveti...Cea mai mica carte iti este de folos pe parcursul intregii vieti,chiar si unele momente ale vietii, te invata sa fii un om puternic,un om cu litera mare.Invatatul ne ajuta sa devenim cineva, sa devenim o persoana civilizata din toate punctele de vedere.Noi invatam din carti,concursuri,si chiar dintr-un sentiment.Fiecare informatie creierul se staruie sa o memoreze, ca mai apoi sa o introduca in practica vietii.Cine invata,va avea mereu in buzunar o busola pregatita sa-i  ghideze drumul.
30 4 30
esti din Moldova ca eu sint din Moldova si am la fel o compunere si nu stiu cum
Da sint din Moldova.
asta imi trebuia si mie in caietul elevului de clasa a 4