Răspunsuri

2014-10-05T20:28:20+03:00
Eu am o linie noua,linia de pe strada e alba,eu am luat nota 10,eu am primit nota de plata,mananc un corn in forma de cilindru,tata umple un cilindru
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T20:30:42+03:00
Merg cu trenul pana la capat deinie.
Masor lungimea dreptunghiului cu o linie.

Ospatarul imi aduce nota de plata.
Am luat nota 10.

Invatam despre cilindru.
Punem apa intr-un cilindru.
1 5 1