Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T20:04:44+03:00
A + b + c = 180966
a + b = 102312
b + c = 135093
a = 102312 - b
c = 135093 - b
102312 - b + b + 135093 - b = 180966
- b = - 102312 - 135093 + 180966
b = 56439
a = 102312 - 56439
a = 45873
c = 135093 - 56439
c = 78654
 
  
7 4 7
2014-10-05T20:08:09+03:00
Notăm cele 3 numere a,b,c și obșinem 3 ecuații:
a+b+c=180966
a+b=102312
b+c=135093

Înlocuim a+b în prima ecuație => 102312 +c=180966 => c=180966-102312 => c= 78654
Înlocuim c în a treia ecuație => b+78654=135093 => b=135093-78654 => b=56439
Înlocuim b în a doua ecuație => a+56439=102312 => a=102312-56439 => a= 45873

Rezultat: a=45873 , b=56439, c=78654
2 5 2