Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T19:53:55+03:00
-Sincer
-intelegetor
-de ajutor
-sa ma inteleaga
1 5 1
2014-10-05T19:54:52+03:00
Singura calitate de pret care trebuie sa o aiba o persoane ce vrea sau urmeaza a-mi fi prieten este : Bunatatea. Persoanele bune si fara diverse scopuri sunt foarte rare, de aici rezultand falsii prieteni, dar o persoana buna are toate caractersiticile si trasaturile: umanitate, harnicie, darnicie, simtul umorului si multe altele.