Dau cite puncte doriti....numai va rog ajutatima...ESTE FOARTE URGENT....
ZILE SI NOPTI,TRECURA CIUTE ALBE SI-NTUNECATI OGARI
Cititi poemul intr-un vers de mai sus.Interprenati intr-un text coerent imaginea vizuala a trecerii timpului.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T20:20:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In acest vers imaginea vizuala sugereaza cum trecerea timpului il afecteaza pe poet.Zilele si noptile trec,el imbatranind.Soarele apune,apare luna iar ciutele albe care semnifica turma de oi si intunecati ogari(caini devanatoare cu picioare lungi).Aceasta imagine vizula aratacum soarele lumineaza oile albe iar noapte intuneca ogarii.Sper ca te-am ajutat,daca e il mai cizelezi tu un pic. :)
49 4 49
pune te rog :RAPORTEAZA ka sa nu vada nimeni te rog?
te rog repede?
2014-10-05T20:24:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zilele si noptile trec, ,,luna rasare, soarele apune"(metafora) si tot asa un ciclu neschimbat si neoprit de mii de ani. Zilele sunt succedate de nopti, iar noptile urmate de zile. Sunt un intreb, echivalentul echilibrului Yng si Yang. Fara noapte nu exista ziua, fara ziua nu exista noapte. Ziua reprezinta pentru poet un spatiu feeric, un spatiu al vietii, iar noaptea reprezinta somnul mortii, care pentru poet este o vesnicie. Sunt regasite elemente tipic bacoviene : precum culoarea neagra si anxietatea in planul nocturn.
33 4 33
pune te rog :RAPORTEAZA ka sa nu vada nimeni te rog?