Am nevoie de niste propozitii cu urmatoarele cuvinte: ureche,limba,obraz,oglinda,picior(si cu sensul propriu si cu cel figurat)!

2
E floare la ureche ceea ce are de facut.
I-am soptit la ureche un secret.
Pe un picior de flai, pe-o gura de rai.
S-a lovit la picior de masa.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T19:23:28+03:00
-Auzi, dar ti s-a mai spus ca esti intr-o ureche ? ( figurat )
Lovitura la ureche, cred ca mi-a afectat timpanul. ( propriu )

Papilele gustative ale limbii se regenereaza repede. ( propriu ) 
Mult e dulce si frumoasa, limba ce-o vorbim. (figurat )

Mi-a crapat obrazul de rusine pentru ce am facut.
Cand merg in vizita la bunica, ma ciupeste de obraz.

Caracterul este oglinda sufletului.
Daca spargi o oglinda ai 7 ani de ghinion.

Te misti de parca ai avea un picior de lemn.
Piciorul mesei s-a rupt.
3 5 3
2014-10-05T19:24:51+03:00
Ionel are un creion dupa ureche.
Limba lui Marcel este mare.
Un obraz de-alui Mihai este inrosit.
Oglinda este in hol.
Colegul meu are un tatuaj pe un picior.
1 5 1