Dau maxime puncte numai raspundetimi azi.
alcatuiti un eseu din 15 rinduri cu cuvintele derivate: prietenie ,demnitate ,neindeminatic , nedemn ,devotat , neintelegere, sociabil ,dezgustator, a reaminti , harnicie , rasplata ,particitare.
va rog mult ajutatima

2
ultimul cuint de reper esrra participare
???pofrim? care sunt ult doua cuvinte?
deci harnicie, rasplata si mai ce?
eseu de 15 randuri ?
raspundetimi pe data de 5 pe data de 6 nu accept raspunsuri

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T19:21:35+03:00


Pentru mine, prietenul meu cel mai bun inseamna foarte mult. De fiecare data cand am avut nevoie de el mi-a fost alaturi. El este o persoana sincera care nu ar putea sa ma minta niciodata indiferent de situatie. Mi-a dovedit de nenumarate ori ca nu este un prieten fals si a reusit sa-mi castige toata increderea. Am invatat sa ne distram, sa invatam unul de la celalalt, sa ne plangem unul altuia atunci cand ne este greu si cel mai important lucru sa ne respectam.

De cand suntem prieteni am inteles ca fara respect si fara ingaduinta nu poti avea un prieten adevarat. Imi doresc foarte mult ca prietenia noastra sa dureze o viata. 
2014-10-05T19:31:25+03:00
O toamna ruginie. Asa a inceput pentrumine o frumoasa prietenie. Printre frunzele ruginii, galbene, rosii si portocalii care au alcatuit un covor minunat. Soarele mai bland cade obicei se uita la mine o fata protectoare. Copacii batrani care au pierut si anul acesta cu demnitate o gramada de frunze.
Eumergeam linistita printre toate aceste minunati ale naturiipana cand am vazut un catel cam neindemanatic la prima vedere, Insa cand m-am uitat mai bine amvazut ca era lovit la picior. Atunci am auzit: Esti nedemn de o casa!
M-amaprpiat de el si i-am spus : Tu esti caine, devotat si ma gandescca tot ce s-a intamplat cu tine a fost o neintelegere.
L-am ingrijit, l-am hranit. El imi arata mereu foarte multa iubire si mereu imi reaminteam de gestul dezgustator al acelui om. Eladat dovada de multa harnicie si ma rasplatea in fiecare zi.
De atunci el este mereu alaturi demine.
1 3 1