Răspunsuri

2014-10-05T18:50:08+03:00
Corn - cornul animalului 
Corn- corn de mancare
Foaie-foaie de caiet
Foaie-foaie de ceapa (foarte subtire)

6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T18:51:40+03:00
Am scris pe o foaie tot ce mi-a zis profesorul
fumeaza doar tigari de foi
Era mai subtire ca o foaie de cort
Am decojit ceapa de foi

Cornul abundentei
Corn - croissant
Corn - al animalului


6 4 6