aurel si cristina au impreuna 392 lei dupa ce fiecare a cheltuit jumatate din suma pe care o are aurel constata ca i-au ramas de trei ori mai multi bani decit cristinei citi lei avea fiecare initial va rog ajutatima

2

Răspunsuri

2014-10-05T18:41:13+03:00
A+C=392 lei A/2=3C/2 A/2+3C/2=392/2 A=3C A+C=392 lei 4C=392 lei C=98 A=294
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T18:41:42+03:00
A+c=392
a:2=(c:2)x3
a:2=3c:2
a=3c:2x2
a=3c
3c+c=392
4c=392
c=98
a=294
2 5 2