Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T18:23:25+03:00
Raspunsul este:
x∈(-3,2)
A∈(-3,2)
O sa fie A apartine de intervalul (-infinit,-1)
B scuze
Multumesc foarte mult !
;)
As vrea sa-mi mai spui daca e corect la urmatoarele , daca vrei desigur : C = { x apartine |R| x > sau egal cu 2} si am facut asa : C apartine intervalului (+ infinit , 2) iar D = { x apartine |R | 1 < sau egal cu x < sau egal cu 4} , D apartine intervalului (-1 ; 4) . Si imi cer scuze de deranj . :D
2014-10-05T18:39:21+03:00