Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T18:06:31+03:00
Poti sa faci ocompunere depre o borasca si un alt animal. in aceasta compunere poti sa scrii de exemplu ca broasca se ducea la magazin si se intalneste su vulpea si vorbesc despre mancare nu stiu etc. sper cati-am fost de ajutor
2014-10-05T18:06:47+03:00
Un obiect a fost aboandonat cu ani in urma. Era o jucarie de plus.Dupa 5 ani au fost abandonat in pod toate jucariile lui. Totusi obiectele erau triste si nefericite. O jucarie spune: -si voi sunteti abandonati de copil?? -da suntem.. Totusi jucariile erau cam fericita ca nu le mai deranjeaza. Dupa un an avease copilul targ in fata casei si le vanduse pe toate. Copii erau foarte fericiti de ele! Sper ca te-am ajutat.