1.Descrie deplasarea viermilor,broastelor,insectelor,melcilor,serpilor,pasarilor,mamiferelor.
2.Pune o planta de camera pe pervazul ferestrei,observa in urm.zile cum sau miscat organele plantei:frunzele,tulpina,florile.
3.Pune intrun vas cu apa calda un boboc de floare.Ce observi?
4.Apoi pune intrun vas cu apa rece un boboc de floare.Ce observi?

2

Răspunsuri

2014-10-05T18:09:17+03:00
Viermilor=taras
broaste=topait
insecte=zbor
melci=taras
serpi=taras
pasarile=zbor
mamifere=gandeste poate fi orice

frunzele au crescut sau s-au ofilit
tulpina la fel si la flori ai facut fructe sau au uscat 
bobocul face o radacine si incepe sa creasca
bobocul se ofileste 
ce usor nu puteai sa faci tu asta :|
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T18:17:48+03:00
viermilor,-TARARE
broastelor,i-sarire
nsectelor-sarire,mers
,melcilor,-tarare
serpilor-tarare
,pasarilor,-zbor
mamiferelor.-mers
3.si 4.in ambele situatii bobocul se va stafidi
3 5 3