Răspunsuri

2014-10-05T17:56:17+03:00
Cartea colorata, E cea mai minunata , Si cea mai cautata. E plina cu povesti, Cu basme minunate, Si tot ce iti doresti. Sper ca mi-a iesit cat de cat. M-am grabit si deasta. Sper ca e frumoasa.
Cartea, izvor de cunoștințe
De n-o citești, apar consecințe
Cartea, prietenul fiecărui
Ea ție multe-ți va dărui.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-05T18:00:17+03:00
Cu pagini de aur si file de poveste,
Citesc cu drag,o carte veche,
O carte uitata, trecuta de timp,
Ce vesnic sclipeste cand ma vede citind...
2 5 2